سوالات متداول

  • نحوه خرید از سایت چگونه است؟

اگر از مرورگر موبایل استفاده می کنید در قسمت بالا سمت راست، یک دکمه‌ی سه خطی وجود دارد با کلیک بر روی آن تمام دسته بندی‌ها و محصولات آن مشخص می‌شوند.

اگر از مروگر دسکتاپ استفاده می‌کنید در منوی بالای سایت، دسته بندی همه محصولات نوشته شده است. با وارد شدن به هر دسته، همه طرح های موجود از آن محصول قابل مشاهده است.با کلیک بر هر محصول، به صفحه‌ی آن محصول وارد می‌شوید. در این صفحه می‌توانید عکس‌ها و اطلاعات مربوط به هر محصول را مشاهده و پس از انتخاب نوع، به سبد خرید خود اضافه کنید. بعد از اضافه کردن یک محصول به سبد خرید به صورت خودکار وارد سبد خرید می‌شوید. در این صفحه می‌توانید تعداد هر محصول را تغییر دهید یا یک محصول را از سبد خرید خود حذف کنید. در صورتی که قصد اضافه کردن محصولات بیشتری به سبد خریدتان دارید، با زدن دکمه بازگشت به فروشگاه، می‌توانید محصولات مدنظرتان را به همین ترتیب به سبد خرید خود اضافه کنید. بعد از نهایی شدن سبد خرید خود با زدن دکمه ثبت سفارش، نوبت به وارد کردن اطلاعات ارسال می‌رسد. چنان‌چه قبلا از سایت ما خرید نکرده‌اید، کافیست تا فرم اطلاعات فرد گیرنده را پرکرده و در آخر نحوه ارسال را مشخص کنید. در صورتی که نکته خاصی در مورد ارسال یا سفارش خود در نظر دارید، میتوانید در نوار توضیحات وارد نمایید. سپس در مرحله پرداخت، با انتخاب درگاه پارسیان و یا پی پینگ و زدن دکمه صفحه پرداخت، پرداخت نهایی را انجام دهید و سفارش خود را نهایی کنید.

  • آیا برای ثبت سفارش، حتما لازم است در سایت ثبت نام کنم؟ چرا باید در سایت ثبت نام کنم؟

خیر! برای سفارش محصولات نیازی به ثبت نام در سایت نیست! البته پیشنهاد ما به شما ثبت نام در سایت و بهره مندی از مزایای فراوان این کار است. این ثبت‌نام باعث می‌شود که شما ازتخفیف‌ها و امتیازاتی که ویژه مشتریان گالری جواهربان است بهره‌مند شوید و هم‌چنین به ما کمک می‌کند تا بیشتر با شما در ارتباط باشیم و در صورت موافقت شما از اخبار، مزایا و تخفیف‌های مناسبتی و ویژه ما مطلع شوید.

  • چطور از کیفیت محصولات مطمئن شوم؟

گالری جواهربان، از اولین روزهای شکل‌گیری تا امروز همواره سعی داشته در کنار گروه طراحان حرفه‌ای خود از مرغوب‌ترین مواد، برای تولید محصولات خود استفاده کند. همچنین این امکان وجود دارد تا هرگونه نقص و خرابی در محصول دریافت شده را از طریق پشتیبانی با ما در میان بگذارید تا در کوتاه‌ترین مدت پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

  • آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

خیر! به دلیل شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تمام سفارشات از طریق پست ارسال می‌شود.

  • هزینه‌ خریدم را از چه روشی می‌توانم پرداخت کنم؟

هزینه خرید خود را می‌توانید از طریق درگاه اینترنتی پرداخت کنید. در روش پرداخت اینترنتی پس از اتصال به درگاه بانکی پارسیان (یا پی‌پینگ)، با وارد کردن اطلاعات کارت خود، پرداخت خود را انجام دهید و سفارش خود را نهایی کنید. در غیر این‌صورت سفارش شما لغو می‌شود.

  • آیا می‌توانم محصول خریداری شده را به عنوان هدیه به نشانی شخص دیگری ارسال کنم؟

بله! پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، در مرحله انتخاب آدرس، ضمن انتخاب از بین آدرس‌های گذشته، می‌توانید آدرس و مشخصات فرد تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.

  • وضعیت محصولی که سفارش داده‌ام را چطور بررسی کنم؟

شما می‌توانیدوضعیت سفارش خود را از طریق صفحه پیگیری سفارش پیگیری نمایید. همچنین ما هرگونه تغییر در وضعیت محصولی که سفارش داده‌اید را از طریق آدرس ایمیل و شماره تماسی که هنگام ثبت‌نام وارد کرده‌اید به اطلاع شما می‌رسانیم. همچنین برای اطلاع از وضعیت مرسوله خود می‌توانید به پشتیبان واتساپ پیام بدید.

  • آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش ثبت کنم؟

بله! شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

  • اگر طرح محصولی که به دستم رسید با طرحی که سفارش داده‌ام متفاوت بود، و یا ایراد فیزیکی داشت، چه کار کنم؟

چنانچه محصول دریافتی متفاوت با محصول سفارش داده شده و یا دارای مشکلات فیزیکی بود، می توانید عکس سفارش خود را به همراه توضیحات خود از طریق آیدی تلگرام و یا پشتیبان واتساپ برای ما ارسال کنید. در صورتی که این اشتباه از طرف اپراتور دستگاه یا مجموعه باشد، بی قید و شرط ما موظف به مرجوع کردن هزینه و یا ارسال مجدد سفارش طبق درخواست مشتری خواهیم بود. چنانچه سفارش مطابق با مشخصات ( سایز و طرح و ... ) عنوان شده توسط شما در سایت باشد، گالری جواهربان با عرض پوزش مسئولیتی در قبال تعویض آن نخواهد داشت. پس لطفا قبل از سفارش محصولات، ویژگی‌ها و مشخصات هر محصول را به دقت بررسی کنید .

  • برای دریافت سفارشم عجله دارم، چطور می‌توانم زودتر از موعد مقرر آن را دریافت کنم؟

اگر برای دریافت سفارش خود عجله دارید و یا بایستی در بازه‌ی زمانی مشخصی سفارش خود را دریافت نمایید از طریق آیدی تلگرام و یا پشتیبان واتساپ آن را با ما در میان بگذارید.

  • امکان ارسال سفارش به چه شهرهایی وجود دارد؟

امکان ارسال سفارش به سراسر ایران وجود دارد.

  • در خارج از ایران زندگی می‌کنم؛ آیا امکان ارسال سفارش به خارج از ایران وجود دارد؟

بله! با توجه به اینکه فعلا درگاه ارزی رو برای سایت فروشگاه راه اندازی نشده است بنابراین لازم است انتقال وجه توسط بستگان خریدار از داخل کشور صورت گیرد. هزینه ارسال بسته به مقصد متفاوت خواهد بود. لطفا قبل از نهایی سازی خرید برای سفارشات خارج از ایران حتما با پشتیبان واتساپ موضوع را در میان بگذارید.

  • آیا نگین‌های بکار رفته در محصولات اصل هستند؟

تمامی محصولاتی که عنوان سنگ‌های قیمتی مثلا: عقیق، زمرد، یاقوت، فیروزه و یا... در نام آنها ذکر شده ، سنگ اصل بوده و به همراه «فاکتور معتبر» ارسال می‌گردند.
لطفا توجه کنید، چنانچه در نام محصول از عباراتی نظیر سنتاتیک، صنعتی و یا شیمیایی استفاده شود، به این معناست که سنگ مورد نظر طبیعی نبوده و ساخته دست بشر است. مثلا اگر نام محصول «انگشتر یاقوت سنتاتیک» بود ، یعنی نگین یاقوت به کار رفته طبیعی نبوده و ساختنی است. در غیراینصورت، نگین‌های استفاده شده سنگ اصل بوده و تمام خواص مورد نظر خود را دارا می‌باشند. اطلاعات بیشتر درباره نگین‌ها در صفحه مشخصات هر محصول و در بخش جدول مشخصات آن ، بصورت دقیق و کامل ذکر شده است.

  • چطور انگشتر مناسب سایز خودم انتخاب کنم؟

انگشترها در سایزهای مختلفی قابل ارائه هستند. اگر سایز انگشت خود را می‌دانید، در هنگام ثبت فاکتور خرید، در صفحه سبد خرید بخش توضیحات، سایز مورد نظر خود را اعلام کنید تا انگشتر متناسب سایز شما ارسال شود. در صورتی که سایز انگشت خود را نمی‌دانید، از طریق آیدی تلگرام و یا پشتیبان واتساپ آن را با ما در میان بگذارید.

  • آیا رنگ‌های روکش طلائی و ... محصولات ثابت هستند؟

روکش استفاده شده بر روی محصولات نقره، با کیفیت بالایی انجام شده و در صورت استفاده معمول و عدم تماس با مواد شیمیایی، تا مدت زمان نسبتا طولانی تغییری نمی‌کند. اگر رنگ روکش محصول کمرنگ شد، جای نگرانی نیست؛ می‌توان به راحتی و با هزینه بسیار کم، روکش مجدد بر روی محصول انجام داد تا جلا و شفافیت روز اول خود را دوباره بدست بیاورد.

پیام در تلگرام